Politica de retur - vechi
CONFORM OG 34/2014
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris/ telefonic comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Acceptam returul comenzii in termen de 14 zile pentru produse care sunt de tip:
- Supliment alimentar
- Produs parafarmceutic
Produsele acceptate trebuie sa NU fie termo-instabile sau fragile; nu acceptam retur de creme, supozitoare, lotiuni, uleiuri etc in sezonul cald; nu acceptam retur de lichide ambalate in flacon de sticla.
Produsul trebuie returnat in ambalajul original impreuna cu factura fiscala si toate celelalte documente (unde este cazul manual de utilizare, garantie). Este obligatorie returnarea facturii fiscale. Returnarea contravalorii se realizeaza dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.
Clientul suporta taxa de retur catre Silvafarm indiferent daca a platit sau nu taxa de transport a comenzii initiale .
Contravaloarea returului va fi achitata dupa ce Silvafarm intra in posesia coletului-retur pentru a-l verifica. Avem doua modalitati de retur a banilor :
- Mandat postal ( 7 zile )
- Ramburs prin FanCurier ( 2 zile )
Deoarece pe site-ul nostru achitati exclusiv RAMBURS cash la primirea coletului, clientul achita taxa care insoteste transferul retur al banilor .
Comenzile ridicate de la sediile noastre nu intra sub incidenta legii comertului electronic (Legea nr. 365) si astfel nu se pot returna (se considera ca au fost acceptate intrucat pot fi vizualizate, verificate)!
Clientii care au REFUZAT coletul cu comanda aprobata si confirmata NU vor mai putea face comanda la noi . Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii
Pentru a initia procesul de retur, trebuie sa completati formularul de retur din linkul urmator.
Formularul de retur este doar un model și nu este obligatoriu