Politica de retur


In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice  constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.
 
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

•    Produse desigiliate.
•    Produsele alimentare și cosmetice care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, lăptișorul de matcă sau mierea ) pentru care nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur


Procedura de retur:
PASUL 1

•    Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa la adresa de  email comenzi@farmaciacutraditie.ro


PASUL 2
•    Un operator va prelua solicitarea în 12-24hși în funcție de natura produsului va decide acceptarea sau respingerea returului. Dacă produsul permite retur atunci va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de catre una din firmele de curierat cu care colaboram .
•    De comun acord cu clientul se va stabili ziua și intervalul orar pentru ridicarea coletului


PASUL 3
•    Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial (AWB și Factură)


PASUL 4
•    Suma achitata initial de client va fi rambursata (în contul clientului) in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul Farmaciei cu Tradiție. Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului.
•    Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre client.
•    Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului."


Colet returnat fara anunt in prealabil
In cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunțîn prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
In situatia in care un colet care a fost expediat de Farmacia cu Tradiție nu este acceptat de catre destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat support, etc se vor dispune următoarele măsuri:
•    Clientul nu va mai putea face comenzi viitoare pe site-ul Farmacia cu Tradiție


________________________________________
Dacă aveți întrebări, sesizări, nelămuriri sau plângeri legate de produsele sau serviciile oferite de Farmacia cu Tradiție nu ezitați să ne scrieți la adresa de mail comenzi@farmaciacutraditie.ro iar în termen de 12-24h serviciul nostru de Suport Clienți împreuna cu dvs va găsi o soluție convenabilă pentru ambele părți.
 
In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale romanesti.