Cum comand? Cum platesc ? Cost transport
COST TRANSPORT Sameday
Pentru comenzile livrate acasa de minimum 250 ron transportul este GRATUIT . Sub aceasta valoare transportul costa 16lei
Pentru comenzile livrate în EasyBox, de minimum 150 lei transportul este gratuit. Sub aceasta valoare transportul costa 11 lei.
Alegeti produsele dorite: navigati pe site prin categorii sau cautati direct produsul dorit in bara de sus : "cauta"
*** Daca NU ati gasit produsul sau cantitatea dorita, sunati-ne sau lasati un mesaj pe chat (colt dreapta jos )
Adauga in cos: acum trebuie doar un click pe butonul "adauga in cos "
- Cosul de cumparaturi: aici vedeti produsele pe care le-ati ales cat si pretul. Aici puteti sterge un produs din cos, puteti modifica cantitatea, introduceti noua valoare si apasati pe butonul Recalculeaza. Daca doriti si alte produse folositi butonul Continua cumparaturile. Iar daca vreti sa finalizati comanda folositi butonul Trimite comanda.
- Autentificare: daca sunteti client vechi trebuie doar sa introduceti adresa de e-mail si parola iar daca cumparati prima data de la noi trebuie sa va creati un cont, click pe butonul Inregistrare cont si in formularul care este afisat pe ecran completati datele personale, inclusiv adresa.
- Datele personale: introduceti datele personale, incepand cu numele, adresa si un telefon unde va putem gasi dupa care click pe Salveaza modificarile.3. Confirmare comanda: acesta este ultimul pas. Sunt afisate datele personale si cosul de cumparaturi. Daca sunt greseli la datele personale click pe Modifica datele personale iar daca vreti sa modificati cosul de cumparaturi click pe Modifica cosul de cumparaturi.
- Daca totul este in regula trebuie doar click pe butonul Datele sunt corecte, trimite comanda iar comanda dumneavoastra este plasata.
STATUSUL COMENZII DUMNEAVOASTRA :
1. PO in curs de Autorizare = banca emitenta este in curs de a autoriza plata catre PlatiOnline
2. PO Autorizat= banca emitenta a autorizat blocare banilor aferenti comenzii in cont de catre PlatiOnline. Noi preluam comanda , o pregatim si daca avem toate produsele in stoc o expediem in aceasi zi ( interval luni-vineri). Daca nu avem ceva pe stoc in decurs de 1-3 zile ne vom aproviziona. Daca nu doriti sa achitati online , acest status va aparea in mailul dvs . Noi nu vom expedia comanda decat daca , explicit prin email / pe nr de WhatsApp solicitati plata ramburs .
3. Expediata / Confirmata : comanda dvs este gata si a fost predata in ziua respectiva firmei de curierat FanCourier
4. PO in curs de Incasare . PO incasata = odata ce am expediat comanda , in platoforma operatorului nostru de Plati Online vom cere incasarea sumei aferente . Tineti cont ca banii aferenti nu au ajuns la noi imediat ce dvs ati plasat comanda , ci noi trebuie sa expediem apoi sa facem o cerere de incasare .
5. PO Anulat = daca din motive ce tin de noi / de dvs comanda se anuleaza, noi NU vom cere operatorului sa deblocheze banii aferenti astfel incat sa intre in contul Silvafarm. Banii dvs se vor debloca si vor ramane la dvs in cont . Mentionam acest lucru pentru ca daca doriti sa verificati pe extrasul de cont nu veti gasi nici o tranzactie catre Silvafarm, deci Silvafarm NU va returneaza suma achitata ci NU o INCASEAZA . Doar in cazul in care suma a fost deja incasata si din varii motive se doreste anularea comenzii , atunci da , Silvafarm va solicita contul pentru virarea sumei .
In cazul în care aveți o nemulțumire /nelămurire cu privire la comanda dvs va rugam sa contactați departamentul Relatii cu Clientii la nr de tel 0770.178.975 Sau pe mail comenzi@farmaciacutraditie.ro
CUM PLATESC ?
*daca ati optat pt "ridicare din farmacie" puteti achita cash sau card la ghiseu.
Plata prin transfer bancar