Meniu
Cos de cumparaturi

Folosim cookies-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta pe site-ul nostru. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu folosirea lor

Cum comand? Cum platesc ? Cost transport

COST TRANSPORT

Pentru comenzi de minimum 250 ron transportul este GRATUIT (in limita a 5kg si in raza de acoperire a firmei de curierat ) .Altfel pe Bucuresti transportul costa in jur de 15 lei /1 kg ( fiecare kg suplimentar se taxeaza cu 0.8lei).

Altfel in Tara transportul costa in jur de 15 lei/ 1kg ( fiecare kg si km suplimentar se taxeaza cu 0.82 lei )

*** in cazul clientilor care nu se afla in raza de acoperire a curierului, va sfatuim sa ridicati dvs personal coletul de la cel mai apropiat sediu FanCurier sau de la un FanBox ( operatorii nostri va dau adresa si telefonul ) pt a nu plati km exteriori suplimentari.


CUM COMAND ?

Alegeti produsele dorite: navigati pe site prin categorii sau cautati direct produsul dorit in bara de sus : "cauta"

*** Daca NU ati gasit produsul sau cantitatea dorita, sunati-ne sau lasati un mesaj pe chat (colt dreapta jos )

*** In mod obisnuit nu sunt listate acele medicamente care se elibereaza strict in baza unei prescriptii medicale.

Adauga in cos: acum trebuie doar un click pe butonul "adauga in cos "  

  • Cosul de cumparaturi: aici vedeti produsele pe care le-ati ales cat si pretul. Aici puteti sterge un produs din cos, puteti modifica cantitatea, introduceti noua valoare si apasati pe butonul Recalculeaza. Daca doriti si alte produse folositi butonul Continua cumparaturile. Iar daca vreti sa finalizati comanda folositi butonul Trimite comanda.
  • Autentificare: daca sunteti client vechi trebuie doar sa introduceti adresa de e-mail si parola iar daca cumparati prima data de la noi trebuie sa va creati un cont, click pe butonul Inregistrare cont si in formularul care este afisat pe ecran completati datele personale, inclusiv adresa.
  • Datele personale: introduceti datele personale, incepand cu numele, adresa si un telefon unde va putem gasi dupa care click pe Salveaza modificarile.

    3. Confirmare comanda: acesta este ultimul pas. Sunt afisate datele personale  si cosul de cumparaturi. Daca sunt greseli la datele personale click pe Modifica datele personale iar daca vreti sa modificati cosul de cumparaturi click pe Modifica cosul de cumparaturi.
  • Daca totul este in regula trebuie doar click pe butonul Datele sunt corecte, trimite comanda iar comanda dumneavoastra este plasata.

STATUSUL COMENZII DUMNEAVOASTRA :

1. PO in curs de Autorizare = banca emitenta este in curs de a autoriza plata catre PlatiOnline

2. PO Autorizat= banca emitenta a autorizat blocare banilor aferenti comenzii in cont de catre PlatiOnline. Noi preluam comanda , o pregatim si daca avem toate produsele in stoc o expediem in aceasi zi ( interval luni-vineri). Daca nu avem ceva pe stoc in decurs de 1-3 zile ne vom aproviziona. Daca nu doriti sa achitati online , acest status va aparea in mailul dvs . Noi nu vom expedia comanda decat daca , explicit prin email / pe nr de WhatsApp solicitati plata ramburs .

3. Expediata / Confirmata : comanda dvs este gata si a fost predata in ziua respectiva firmei de curierat FanCourier

4. PO in curs de Incasare . PO incasata = odata ce am expediat comanda , in platoforma operatorului nostru de Plati Online vom cere incasarea sumei aferente . Tineti cont ca banii aferenti nu au ajuns la noi imediat ce dvs ati plasat comanda , ci noi trebuie sa expediem apoi sa facem o cerere de incasare .

5. PO Anulat = daca din motive ce tin de noi / de dvs comanda se anuleaza, noi NU vom cere operatorului sa deblocheze banii aferenti astfel incat sa intre in contul Silvafarm. Banii dvs se vor debloca si vor ramane la dvs in cont . Mentionam acest lucru pentru ca daca doriti sa verificati pe extrasul de cont nu veti gasi nici o tranzactie catre Silvafarm, deci Silvafarm NU va returneaza suma achitata ci NU o INCASEAZA . Doar in cazuk in care suma a fost deja incasata si din varii motive se doreste anularea comenzii , atunci da , Silvafarm va solicita contul pentru virarea sumei . 

In cazul în care aveți o nemulțumire /nelămurire cu privire la comanda dvs va rugam sa contactați departamentul Relatii cu Clientii la nr de tel 0770.178.975 Sau pe mail comenzi@farmaciacutraditie.ro

 CUM PLATESC ?

*daca ati optat pt "ridicare din farmacie" puteti achita cash sau card la ghiseu.

* Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Farmacia cu Traditie